|
Atrybuty & PvP
Atrybuty i wartości twojej postaci
Każda postać posiada 4 atrybuty, które wpływają na jej wartości obrony i ataku. Z osiągnięciem nowego poziomu postać otrzymuje jeden punkt atrybutowy, który możesz dowolnie przydzielić do jednego z atrybutów, podwyższając jednocześnie zależną od niego wartość.
Atrybuty
Siła - podnosi wartość fizycznego ataku, czyli szkodę wyrządzaną w walce.
Zwinność - podnosi szybkość ataku oraz szansę na uniknięcie ciosu.
Inteligencja - podnosi wartość szkód wyrządzanych przez magiczny atak.
Kondycja - podnosi maksymalne życie i energię magiczną.
Poziom postaci
Poziom twojej postaci, pokazuje, jak silna ona jest. Im wyższy level, tym lepsze są wartości obrony i ataku. Przy każdym jego podwyższeniu twoja postać otrzymuje permanentne dodatki do jej wartości oraz punkt atrybutowy, który może przydzielic na jeden z czterech atrybutów. Wraz ze wzrostem postaci dostępne będą również nowe umiejętności, które nie były dostępne na początku.
Aby osiągnąć następny poziom, twoja postać musi zgromadzić określoną ilość punktów doświadczenia. Punkty te otrzymuje ona przez zabijanie potworów oraz wypełnianie zadań.
Umiejętności klasowe
Dość szybko przekonasz się, że w tej grze nie lvl jest najważniejszy a posiadane umiejętności jakie wykupujemy za punkty umiejętności u nauczyciela w mieście. Postacie mogą wyuczyć się różnych umiejętności, służących ulepszeniu wartości ich obrony i ataku, a także uskuteczniających technikę walki. Każda z klas posiada właściwe sobie umiejętności.
Aby wyuczyć się tych umiejętności, musisz gromadzić punkty umiejętności, tzw. skillpoints. Po zgromadzeniu odpowiedniej ilości punktów odwiedź po prostu twojego nauczyciela klasowego i wybierz umiejętność, której chcesz się wyuczyć, lub którą chcesz rozbudować. W Last Chaos istnieje również otwarta dla wszystkich klas możliwość wyuczenia sie tzw. zawodów, np. budowy broni lub rynsztunku.
Player Vs Player Vs Environment
Inne gry online oferują opcję PvE - Player versus Environment (walkę przeciw przeciwnikom generowanym komputerowo) oraz PvP - Player versus Player (walka graczy przeciw graczom). Last Chaos łączy ze sobą obie możliwości w stale rozbudowywującym sie systemie. PvPvE obejmuje kompleksowe powiązania i sojusze międzyrasowe i międzyklasowe i pozwala na stałe próbowanie swych sił w walce przeciwko innym graczom.
Oblężenie grodu
Oblężenie grodu to cotygodniowe wydarzenie, w którym grupa kilku gildii atakuje gród, broniony przez inną gildię wraz z jej sprzymierzeńcami. Oblężenie odbywa się w każdy weekend około godziny 20 na południowy wschód od miasta Merak.
Wojna gildii
System walki międzygildyjnej umożliwia próbowanie swoich sił przeciwko innym gildiom. Aby rozpocząć wojnę przywódca gildii musi wyzwać do walki wybraną, wrogą gildię. System ten umożliwia nawet postawienia danej sumy złota na wynik walki.
Gdy wyzwana gidia podejmie wyzwanie, walka zaczyna się i trwa określony czas. Zwycięzka gildia to ta, której członkowie w tym czasie pokonają więcej przeciwników niż poniosą strat wśród własnych wojowników. Jeśli wyzwanie zostanie odrzucone, wojna gildii nie odbędzie się.
Niezależnie od wyniku wojny, 5% postawionej stawki zwraca się do systemu. Reszta złota przypada zwycięskiej gildii. W wypadku remisu, obie gildie otrzymują postawioną sumę, minus 5%, z powrotem.
|
|